امروزه دلتا ضمن برخورداری از طیف وسیعی از نیروی انسانی کارآمد و متخصص یکی از بزرگترین شرکتهای فعال درحوزه صنعت برق کشور می باشد . زمینه های فعالیت شرکت صنایع برق و جوش دلتا درحال حاضر عبارتند از : 1- فروش انواع موتور ژنراتور گازسوز و ديزلي , موتور پمپ آب , پمپ شناور و کمرچاهی , الکتروموتور و موتورهای دریایی . . 2- نمایندگی فروش تولیدات شرکت ها ی سازنده دیزل ژنراتور و الکترو موتورهای داخلی و خارجی .. 3- نصب , تست و راه اندازی نیروگاههای برق ( گازي و ديزلي ) , انواع دیزل ژنراتور و ماشین آلات صنعتی . 4- کوپل انواع موتورهای زمینی اعم از دیزل ژنراتور و موتور پمپ . 5- بازسازی و نو سازی و تعمیر اساسی دیزل ژنراتور و موتورهای زمینی . 6- طراحي و ريخته گري قسمتهاي فرسوده و آسيب ديده هر نوع موتور، ديزل، ژنراتور و … 7- طراحي و ساخت انواع شاسي با ابعاد گوناگون . 8- طراحي و ساخت انواع برد الكترونيكي از جمله شارژر باطري ، تايمر و كنترل هاي اتوماتيك ديزل . 9- طراحي و ساخت انواع رگولاتور ولتاژ . 10 - ارائه خدمات بعد از فروش شامل لوازم يدكي ، نگهداري و سرويس كامل . 11- طراحی وساخت انواع تابلو توزیع , قدرت فرمان دستی و اتوماتیک . 12- مشاوره تخصصي و آموزش رايگان در کليه مراحل خريد ، نصب و راه اندازي ديزل ژنراتور. اين شرکت آماده ارائه هر گونه مشاوره در زمينه خريد ديزل ژنراتور و قطعات اعم از يدکي و مصرفي ( حتي در صورت هيچ گونه معاملهاي در زمينه خريد ) . 13- کليه قطعات ارائه شده توسط اين شرکت اورجينال و داراي گارانتي مي باشد . 14- گارانتي انحصاري كليه محصولات فوق به مدت 12 ماه و يا 1000 ساعت در سراسر ايران از تعهدات اين شركت ميباشد . 15- سرويس ، تعمير و تامين قطعات يدكي كليه محصولات دیزل ژنراتورهای ارائه شده از كارخانه سازنده به مدت 15 سال در سراسر ايران 16- ساخت کاناپی با بهترین عایق های صوتی جهت کاهش صدا . 17- آموزش اپراتور دستگاه توسط کارشناسان مجرب فنی در محل . 18- عقد قراردادهای کوتاه مدت و یا بلند مدت سرویس نگهداری و دوره ای . 19- احداث نیروگاههای دیزلی موقت بر اساس استانداردهای جهانی و تکنولوژی روز جهانی . 20- طراحی فنداسیون مربوط به دستگاه با نقشه کوپله کننده بر اساس دانش روز . 21- اخذ موافقت نامه از مراجع ذيصلاح و احداث نيروگاه هاي گازي و انعقاد قرارداد خريد تضميني برق با توانير .

محل لوگو

دیزل ژنراتور چیست


در این صفحه مطالب مفید و خواندنی در رابطه با دیزل ژنراتور قرار داده شده است. همچنین توضیحات جامعی راجع به اجزاء و ساختمان دیزل ژنراتور در ادامه آمده است که نظر شما را به آن جلب مینماییم

دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور از سیستم های مختلفی تشکیل شده که هر کدام وظیفه مشخص و تعیین شده ای را دارا می باشد، در ذیل به شرح مختصری از عملکرد این سیستم ها توجه کنید

سیستم هوارسانی دیزل ژنراتور

این سیستم وظیفه تأمین هوای مورد نیاز برای موتور را دارا می باشد .آلودگی های موجود در هوای محیط پس از عبور از فیلتر هوا گرفته شده و سپس وارد دستگاهی به نام توربو شارژر می شود. این دستگاه یک کمپرسور بوده که با جریان گازهای خروجی از دیزل کار می کند و هوای ورودی را تا فشار معینی فشرده می کند. این امر باعث افزایش راندمان موتور می شود. هوای فشرده شده وارد منیفولد هوا شده و از آن جا به صورت متعادل بین پیستون ها تقسیم می گردد. در برخی از انواع دیزل ها ممکن است برای گرم کردن هوای ورودی و استارت راحت تر موتور در هوای سرد از هیترهایی در مسیر هوای ورودی نیز استفاده کرده باشند.

سیستم سوخت رسانی دیزل ژنراتور

این سیستم وظیفه تأمین سوخت مورد نیاز برای موتور را به عهده دارد . سوخت مورد نیاز با استفاده از یک پمپ کوچک از مخزن سوخت پمپاژ شده و پس از عبور از Injection یک فیلتر و گرفته شدن ذرات معلق آن وارد پمپ دیگری به نام پمپ تزریق یا می شود. این پمپ فشار سوخت را بالا برده و برای تزریق داخل سیلندر به نازل های Pump نصب شده بر روی سیلندرها می دهد. سوخت اضافی موجود در نازل ها جمع آوری شده و دوباره به م خزن سوخت منتقل می شود. تنظیم دور موتورهای دیزل با استفاده از تنظیم سوخت ورودی به آن و توسط دستگاهی به نام گاورنر صورت می گیرد.وجود گاورنر در یک دیزل ژنراتور باعث می شود تا فرکانس در بارهای مختلف تغییر محسوسی پیدا نکند.

سیستم خنک کننده دیزل ژنراتور

اغلب موتورهای دیزل با استفاده از چرخش آب در داخل موتور خنک معروف است با استفاده از تسمه Water Pump می شوند. در این سیستم ها یک پمپ که به و گردش شافت موتور به کار افتاده و آب داخل رادیاتور را به داخل موتور پمپاژ و دوباره برای سرد شدن به داخل رادیاتور هدایت می کند. از یک فن که آن هم با شافت موتور به گردش در می آید برای خنک کنندگی بهتر آب داخل رادیاتور استفاده می شود.

سیستم روغن کاری دیزل ژنراتور

در این سیستم روغن موجود در کارتر موتور، با استفاده از پمپ روغن، از داخل فیلتر روغن عبور کرده و پس از گرفته شدن آب و ذرات فلزی موجود در آن وارد اجزاء مختلف موتور می شود. در موتورهای بزرگ ممکن است از یک رادیاتور خنک کننده نیز در مسیر جریان روغن استفاده شده باشد

سیستم استارت دیزل ژنراتور

راه اندازی یا استارت یک موتور دیزل اغلب توسط یک موتور DC که قادر به تامین گشتاور راه اندازی زیاد است صورت میگیرد. این موتور با چرخ طیار درگیر شده و پس از روشن دیزل توسط یک کلاج آزاد میشود ، جریان راه اندازی این موتور زیاد بوده که توسط باطری ها تامین میشود.

سیستم شارژینگ دیزل ژنراتور

این سیستم برای شارژ باتری ها مورد استفاده قرار میگیرد . یک آلترناتور سه فاز که با استفاده از تسمه به محور موتور متصل است به گردش درآمده و ولتاژ خروجی آن با استفاده از یک پل دیود به ولتاژ DC تبدیل شده و به باتری اعمال میشود . از آنجا که دیزل ژنراتور ها ممکن است برای زمان های طولانی مورد استفاده قرار نگیرند برای حفظ شارژ باتری ها معمولا از یک سیستم فلو شارژینگ نیز استفاده میشود ، در این سیستم از یک شارژ الکترونیکی استفاده شده که از طریق برق اصلی تغذیه شده و با اندکی افت ولتاژ در باتری روشن شده و باتری را دوباره شارژ میکند.

سیستم پنل کنترل دیزل ژنراتور

برای کنترل و مانیتورینگ عملکرد دیزل ژنراتور ها معمولا از یک پنل کنترل در کنار دیزل استفاده میشود ، بسیاری از وضعیت های سیستم مانند : درجه حرارت آب موتور ، فشار روغن ، دور موتور ، ولتاژ خروجی ژنراتور ، ولتاژ باتری ، جریان بار ، ضریب توان و غیره بر روی این پنل توسط تجهیزات اندازه گیری نشان داده میشود ، تجهیزات دیگری مانند لامپ های نشان دهنده آلارم ها (اخطار ها ) و فالت ها (خطاها) نیز بر روی این پنل نصب میشود

در ادامه میتوانید مقالات و نوشته های مرتبط با دیزل ژنراتور را در وب سایت دنبال کنید و نظرات خود را برای ما ارسال نمایید

  انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 28

بزرگترین مرکز اجاره و فروش دیزل ژنراتور در سراسر ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما